יומן רופא ויומן מרפאה

יומן רופא ויומן מרפאה

החל מתאריך 7/3/2017 רשומה תוכנת טיפולוג כתוכנה לניהול מערכת חשבונות ממוחשבת לשימוש עבור יומן רופא ויומן רישום מוקדם של מתרפאים זאת בהתאם להוראות מס הכנסה (ניהול פנקסי חשבונות), תשל"ג-1973 תוספת ו' - ניהול פנקסי חשבונות על-ידי רופאים. לקריאה לחצו כאן.

השימוש ביומן רופא וביומן המרפאה הינו פשוט ומתבצע כחלק מהעבודה השוטפת עם התוכנה אולם יש להיות מודעים לדרישות ואופן מימושם בתוכנה כפי שמפורט בהסברים בהמשך. הנכם מוזמנים להתייעץ עם רואה החשבון שלכם ולהציג לו את אישור רישום התוכנה וההסבר הנ"ל בקישור הבא: קישור

חשוב לציין! השימוש ביומן הרופא וביומן המרפאה בהתאם לדרישות מס הכנסה יכנסו לתוקף אך ורק מרגע הפעלת השירות באמצעות סימון תיבות הבחירה ולא יחולו על שינויים שבוצעו בעבר.
כמו כן שימוש ביומן רופא בתוכנת טיפולוג אינו מהווה תחליף להוצאת חשבוניות מס ושוברי קבלה. פעולה זו תוכלו לבצע באופן ידני ו/אן באופן ממוחשב עם כל תוכנה מאושרת וגם באמצעות תוכנת טיפולוג המאפשרת לכם להתחבר בצורה נוחה לספק חשבוניות מאושר - לפרטים אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות.

הסברים לניהול יומן רופא:

מרגע הפעלת השירות לאחר אישור תנאי השימוש ולחיצה על שמירה יתבצע מעקב אחר כל שינוי ו/או מחיקה של כל רשומת טיפול וכל אירוע יומן. כמו כן יופיעו דוחות בתפריט דוחות בהתאם לדרישות מס הכנסה.

על מנת לנהל יומן רופא באופן תקין יש לוודא כי בכל טיפול הוזנו השדות הבאים:
- תאריך הטיפול – שדה חובה המוזן ממילא בטיפולוג (לפי סעיף 3א1)
- שם המטופל – שדה חובה המוזן ממילא בטיפולוג (לפי סעיף 3א2)
- ביקור בית או ביקור לילה – אם רלוונטי יש לציין זאת בשדה "סוג טיפול" או "מקום הטיפול" או בהערות תשלום (לפי סעיף 3א2)
- סכום לתשלום - בשדה סכום הרגיל. אם התשלום בעד הטיפול אינו נעשה מאת המתרפא או מקבל השירות יצויין בהערות שמו של החייב בתשלום; (לפי סעיף 3א3)
- גורם מממן – שדה מובנה בטיפולוג יש להשתמש בו אם רלוונטי (לפי סעיף 3א4)
- קבלת תשלום – יש להזין באמצעות סימון תיבת "שולם" והזנת מספר שובר הקבלה בשדה מספר אסמכתא (לפי סעיף 3א5)
- רישום פירוט התשלומים, סכום התשלומים והערות - בטיפולוג יש מקום להזנת תשלום אחד בלבד, אם שולם טיפול במספר תשלומים יש לציין זאת בשדה הערות.
חשוב לציין! במידה ותבחרו להפיק חשבוניות מס/קבלה באמצעות טיפולוג יוזנו פרטי התשלומים ופרטי החשבונית באופן אוטומטי בשדות המתאימים - לפרטים אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות.

יומן מרפאה :
בהתאם לסעיף 4 - רישום מוקדם של מתרפאים הוראות תש"ם-1980 ניתן להשתמש ביומן טיפולוג לרישום מוקדם של מתרפאים אשר לפיו נקבעים התאריך ושעת הביקור. היומן מאפשר שמירת לוג שינויים ו/או מחיקה לכל אירוע ומציג את כל השינויים והמחיקות בדוח המתאים.

הפעלת יומן רופא (יומן מתרפאים) :
סרגל עליון > גלגל שיניים > יומן רופא ויומן מרפאה
יש לסמן את תיבת הבחירה בסיום הטקסט, לאחר סימונה מתווסף כיתוב נוסף ובתחתית הדף ישנה תיבת סימון נוספת לאישור. לאחר אישור שתי התיבות מתאפשר הכפתור שמור.

בסיום יש לשים לב כי תחת דו"חות נוספו שני דו"חות נוספות: יומן רופא ויומן מרפאה.


    • Related Articles

    • איך להפעיל יומן רופא/יומן מרפאה

        הפעלת יומן רופא (יומן מתרפאים) : סרגל עליון > גלגל שיניים > יומן רופא ויומן מרפאה סימון שתי התיבות (לאחר סימון התיבה הראשונה לגלול למטה ולסמן השנייה) > שמור יש לשים לב כי תחת דו"חות נוספו שני דו"חות נוספות: יומן רופא ויומן מרפאה.  
    • סנכרון יומן טיפולוג לגוגל קלנדר

      טיפולוג מאפשרת סנכרון יומן לגוגל קלנדר. פיצ'ר זה זמין לכלל הלקוחות שלא בתקופת הנסיון. במידה ולא רואים את האפשרות לסנכרן יש לפנות לתמיכה הטכנית בכדי להפעיל השירות. ****שימו לב! הסנכרון ליומן גוגל יסנכרן פגישות אשר תייצרו רק מרגע הפעלת השירות ופגישות ...
    • גיבוי נתוני מערכת

      טיפולוג מאפשרת גיבוי מלא של כלל הנתונים אשר שמרתם במערכת בין אם בדוחות PDF או טבלאות אקסל. ראשית סרטון יצוא נתונים בסיסי: https://www.loom.com/share/7ac1b81423364db8868e015cffa59c79 שנית יצוא נתוני בסיס של מטופלים ואת המפגשים לאקסל, באמצעות כמה ...
    • יצוא טבלאות והמידע במערכת - ייצוא מטופלים/ייצוא מפגשים ועוד

      אנו מאפשרים לייצא את כל נתוני המערכת שצברתם בין אם לטובת גיבוי ובין אם אתם מפסיקים לעבוד עם התוכנה. ככלל ניתן לייצא כל טבלה בטיפולוג לאקסל על ידי לחיצה על כפתור "עוד פעולות" ואז >> ייצוא. לאחר אזהרה על תצורת שמירת הנתונים ומתן אישור לאזהרה תיפתח ...
    • עבודה עם המערכת

      נרשמתם לתקופת הנסיון בטיפולוג, אז ראשית כל ברוכים הבאים.  בקצרה על התוכנה, טיפולוג מאפשרת לכם לקבוע פגישות ביומן, לתעד מפגשים, להפיק חשבוניות ועוד. במאמר זה נדון בהמלצת המערכת כיצד לעבוד עם התוכנה ונציין מאמרים אשר נוגעים בנושא של ביצוע התאמות ...