שאלונים

שאלונים

טיפולוג מאפשרת ייצור תבניות שאלונים ושליחתם למטופלים במייל או במסרון. כאשר המטופל מסיים למלא השאלון ניתן לצפות בשאלון מתוך כרטיס מטופל.

במאמר זה נלמד כיצד לייצר תבנית לשאלון, לאחר שליחת השאלון למטופל, יוכל לפתוח אותו בטלפון הנייד או במחשב ולמלאו. בסיום תקבלו איניקציה שסיים למלא השאלון ותוכלו לצפות בשאלון בתוך המערכת.
איך נראה השאלון למטופל?

ראשית מודול שאלונים מופעל רק במערכות מורשות ובכדי להפעילו יש לפנות לשירות הלקוחות.

לאחר הפעלת המודול יש לגשת לגלגל השיניים --> טבלאות ערכים --> תבניות שאלונים


במסך ניהול שאלונים יש ללחוץ על הכפתור חדש



הסבר קצר על השדות:

שם - יש לספק שם מתאים לשאלון. לדוגמא - שאלון הסטוריה רפואית

האם להציג - האם להציגו לבחירה כשאלון אשר ניתן לשלחו למטופל

תיאור - ניתן לספק תיאור לשאלון, מאוד עוזר אם ישנם הרבה שאלונים

תוקף קישור שאלון לאחר חילול (בימים) - זהו שדה מספרי אשר מקבל את מספר הימים לחיי השאלון. כלומר מאז שליחתו למטופל כמה ימים נותרו למלאו.

 

לאחר מילוי הפרטים נעבור לייצר את השאלון. יש ללחוץ על הוסף שאלה


הסבר על שדות השאלון:

חלק מהשדות הינם שדות תיאוריים בלבד, כגון כותרת או תיאור ולכן אילו לא שדות שאלה או בחירה. 

שאר שדות השאלון הינם שדות אינפורמטיבים ולכן ניתן לציין לכל שדה האם שדה חובה.

תשובה קצרה: שדה אשר מאפשר הזנת טקסט בעת תיעוד. במידה ונבחר בשדה זה נוכל אפילו להחליף ערכים בכרטיס המטופל כגון: שפ פרטי, שם משפחה, ת.ז, טלפון, כתובת מייל ועוד. דוגמא:


פסקה: שדה אשר מאפשר הזנת טקסט ארוך בעת תיעוד.

מספר: שדה אשר יקבל ערך מספרי בלבד, לא ניתן להזין טקסט.

תאריךשדה אשר פותח למטופל בורר תאריכים, באמצעות שדה זה ניתן גם להחליף ערך בכרטיס המטופל תאריך לידה. דוגמא:


 שעה: שדה אשר פותח בורר שעות.

רשימה נפתחת: שדה אשר מציג אופציות לבחירה בעת לחיצה על שדה התשובה אשר אנו מזינים בעת יצירת הטופס. ניתן לבחור רק אופציה אחת כתשובה לשדה. הערכים הינם מוסתרים ורק בעת לחיצה על שדה התשובה ייפתחו האופציות לבחירה. ניתן גם לייצר לכל תשובה בשדה ערך מספרי. דוגמא:


כפתורי רדיו: שדה אשר מציג אופציות לבחירה כאשר לצד כל אופציה ישנה תיבת סימון עגולה. את האופציות יש להזין בעת יצירת הטופס. ניתן לבחור רק אופציה אחת כתשובה לשדה. ניתן גם ליצור לכל תשובה ערך מספרי אשר בסיום ייסכם לכדי ציון, בסגנון של שאלון אבחון עם תשובות אשר המטופל מסמן את התשובה הרצויה. דוגמא מורכבת לשדה:


בדוגמא זו רואים חלק משאלון חרדה שבו אנו שואלים שתי שאלות ומדרגים את תשובות המטופל ולבסוף סוכמים ציון סופי (אשר אותו אנו מסתירים מהמטופל).

תיבות סימון:
 שדה אשר מציג אופציות לבחירה כאשר לצד כל אופציה ישנה תיבת בחירה בה מסמנים וי, את האופציות יש להזין בעת יצירת הטופס. ניתן לבחור ביותר מאופציה אחת כתשובה לשדה.

טקסט עשיר: שדה גדול בדומה לשדה תיעוד המפגש המוכר. שדה זה מאפשר לייצר טבלאות, ולעצב טקסט. כאשר נשתמש בשדה זה המטופלים לא יראו את שם השדה אלא את התוכן ששמנו בשדה. יעיל מאוד לתוספת לינקים או לטפסי הסכמה כאשר יש טקסט ארוך לקראת בקשת ההסכמה וחתימה המטופל. 
שדות מהם יורכב טופס הסכמה למטופל: שדה טקסט עשיר (אשר מכיל את כל הטקסט המקדים), שדה תיבת סימון אשר יהווה את האישור שקרא ומאשר, ושדה ציור שבו המטופל/ת יחתמו.

חישוב: שדה אשר יאפשר סכימה, חישוב ממוצע או ספירה של שדות מסוג מספר אשר מופיעים בטופס. ראו דוגמא לשימוש בשדה תחת כפתורי רדיו

ציור: שדה אשר מאפשר לכם להעלות תמונה בכדי שמטופל יצייר (לדוגמא: ציור של גוף האדם בכדי שהמטופל יצייר מקומות כואבים) או אפילו לא להעלות תמונה ולבקש את חתימתו של המטופל. דוגמא:



קובץ: מאפשר לכם לבקש מהמטופל להעלות קובץ (לא אקסל) , לדוגמא, צילום ת.ז.:





    • Related Articles

    • שליחת שאלונים למטופל

      טיפולוג מאפשרת שליחת שאלונים באמצעות מסרון או במייל. ניתן ללחוץ על הכפתור + הוספת חדש ולבחור באופציה שליחת שאלון למטופל/ת ניתן גם לשלוח שאלונים למטופל מתוך כרטיס המטופל, לשונית שאלונים בחלונית החדשה בוחרים את המטופל ואת השאלונים ובוחרים בשיטת השליחה ...
    • ניהול, יצוא והדפסת שאלונים

      טיפולוג מאפשרת לבצע סינון שאלונים, יצוא של השאלונים לאקסל לטובת ניתוח נתונים ואף להדפיס את השאלון כקובץ PDF. ניגשים לטבלת שאלונים: לאחר לחיצה על חיפוש מתקדם נפתחים לנו שדות שבאמצעותם נוכל לבצע סינון בכדי להציב בטבלה את השאלונים הרצויים: לאחר ביצוע ...