תבניות תיעוד לפי טפסים / טפסי תיעוד / טופס תיעוד

תבניות תיעוד לפי טפסים / טפסי תיעוד / טופס תיעוד

טיפולוג מאפשרת בניית טפסים לצרכי תיעוד המפגש המאפשרים לתעד בצורה מהירה ונוחה ובמידה ותרצו ללא הקלדה כלל.


איפה זה נמצא
גלגל שיניים > טבלאות ערכים > תבניות תיעוד וטפסים.
במסך ניהול תבניות וטפסים יש ללחוץ על הכפתור חדש לשם יצירת טופס חדש, או עריכה (סמן עיפרון) לשם עריכת תבנית קיימת.

שלבים ליצירת טופס לתיעוד מפגש:

  • יש לתת שם הגיוני לטופס
  • ניתן לקשר את הטופס לסוג מפגש אחד או יותר (הטופס יעלה אוטומטית כאשר נייצר מפגש מאותו סוג שנבחר)
  • בשדה סוג תבנית תיעוד יש לבחור בבניית טופס. אם אפשרות זו אינה מסומנת יש לפנות לשירות הלקוחות שכן בחלק מהחבילות היא אינה כלולה.
  • יש לבחור מיקום הטופס תוך תיעוד במפגש, אפשרי להציבו בראשית הדף, לפני שדה תיעוד המפגש או מתחת לשדה תיעוד המפגש ותרשומת אישית.

בכדי לייצר השדות בטופס יש ללחוץ על הוסף שדה:

חלק מהשדות הינם שדות תיאוריים בלבד, כגון כותרת או תיאור ולכן אילו לא שדות שאלה או בחירה. לשדות אילו ניתן לבחור רק אם יופיעו בדוחות מפגשים או בהדפסת המפגש.

שאר שדות הטופס הינם שדות אינפורמטיבים ולכן ניתן לציין לכל שדה האם שדה חובה, האם להעתיק לתוכן השדה (או אופציה לשדות בחירה) את התיעוד מהמפגש הקודם, האם השדה במצב פתוח והאם להסתירו מהרשומה הרפואית.


הסבר על סוגי השדות האפשריים בטופס

תשובה קצרה: שדה אשר מאפשר הזנת טקסט קצר בעת תיעוד.

פסקה: שדה אשר מאפשר הזנת טקסט ארוך בעת תיעוד.


מספר: שדה אשר יקבל ערך מספרי בלבד, לא ניתן להזין טקסט.


תאריך או שעה: שדות אשר יפתחו בורר תאריכים או שעות עפ"י בחירתנו בסוג שדה.


רשימה נפתחת: שדה אשר מציג אופציות לבחירה בעת לחיצה על שדה התשובה אשר אנו מזינים בעת יצירת הטופס (לדוגמא: מין - זכר או נקבה). ניתן לבחור רק אופציה אחת כתשובה לשדה.

כפתורי רדיו: שדה אשר מציג אופציות לבחירה כאשר לצד כל אופציה ישנה תיבת סימון עגולה (כמו מבחן אמריקאי). את האופציות יש להזין בעת יצירת הטופס. ניתן לבחור רק אופציה אחת כתשובה לשדה.


תיבות סימון: שדה אשר מציג אופציות לבחירה כאשר לצד כל אופציה ישנה תיבת בחירה בה מסמנים וי, את האופציות יש להזין בעת יצירת הטופס. ניתן לבחור ביותר מאופציה אחת כתשובה לשדה.

חישוב: שדה אשר יאפשר סכימה, ספירה, חישוב ממוצע, סכימה מתכווננת, חישוב BMI או חישוב שבוע הריון של שדות אשר מופיעים בטופס. לדוגמא:


ניתן גם להציג גרף התקדמות עפ"י שדה זה בתיק המטופל.

טקסט חכם (משלים טקסט): שדה אשר מאפשר הזנה בטקסט חופשי ומבצע חיפוש והשלמת טקסט מתוך ערכים אשר הזנו מראש תוך יצירת הטופס, או בעת התיעוד. כאשר מתעדים ערך חדש אשר לא נמצא ברשימה ניתן להזינו לרשימה תוך כדי התיעוד. מאוד שימושי לרשימת אבחנות או תרופות.


**** שדה טקסט חכם מאפשר הזנה של ערך ברירת מחדל וגם העתקת של תוכן ממפגש קודם. באם שתי האופציות דלוקות העדיפות לתוכן השדה יהא התוכן מהמפגש הקודם.

**** במידה ובחרנו להעתיק תוכן מטיפול קודם כלומר התוכן של השדה ישתרשר עם הטיפול הנוכחי ניתן לציין שכאשר נבחר להוסיף תוכן בשדה תעלה שורת תאריך בצורה אוטומטית אשר תאפשר לשרשר את התוכן בצורה תקינה.

 

דוגמא לטופס:

    • Related Articles

    • תבניות תיעוד

      טיפולוג מאפשרת לייצר תבניות תיעוד מותאמות אישית או טקסטים קבועים תוך כדי תיעוד המפגש. איפה זה נמצא גלגל שיניים > טבלאות ערכים > תבניות תיעוד וטפסים. במסך ניהול תבניות וטפסים יש ללחוץ על הכפתור חדש לשם יצירת תבנית חדשה, או עריכה (סמן עיפרון), לשם ...
    • BMI / חישוב BMI

      טיפולוג מאפשרת לבצע חישוב BMI על שדות מספריים של גובה ומשקל. בכדי להוסיף שדה חישוב BMI לטופס יש להוסיף שדות מספריים של משקל וגובה. חשוב מאוד לדאוג לסדר של השדות, כלומר מספר השדה משקל קודם למספר של השדה גובה. כך יראה הטופס במהלך תיעוד המפגש: לנוחיותכם ...
    • הסתרת שדות תיעוד מפגש

      בטיפולוג ניתן להסתיר שדות בטופס תיעוד המפגש בקלות בכדי לעבוד בצורה נוחה ומותאמת אישית. איפה זה נמצא גלגל השיניים > הגדרות תצוגה/הסתרת שדות > תיעוד מפגש (סמנו להסתרה) כל שדות תיעוד המפגש יהיו לנגד עינינו. כל שדה שנרצה להסתיר יש לסמנו בV. למנהלי מערכת ...
    • משימות מקושרות

      טיפולוג מאפשרת יצירה של משימות למשתמשים השונים בגין סימון של תשובות בשאלונים או בטפסי התיעוד. לדוגמה משימות אשר נוצרות כאשר מתעדים בטופס: איפה זה נמצא גלגל שיניים > טבלאות ערכים > תבניות תיעוד וטפסים. בעת יצירת טופס מוסיפים שדה מסוג תיבות סימון או ...
    • תצוגה גרפית של שדות מחושבים

      כאשר מייצרים טופס ניתן לייצר שדות מחושבים אשר מבצעים פעולת חישוב כגון סכימה, ממוצע או ספירה של שדות מספריים. את אותם שדות מחושבים מערכת טיפולוג יודעת לייצג בגרף התקדמות בכרטיס המטופל (צפייה במטופל) תחת טאב אשר נקרא תצוגה גרפית. דוגמא קצרה לשימוש ...